Vinkkeja miten
Uutiset Blogi

WP-konversioseurantalaitteet – maksettu vs. maksamaton?

Kun on kyse blogin tehokkaasta hallinnasta, yksi tärkeimmistä toiminnoista, jotka sinun on naulattava, on muuntokurssi. Tämän pitäisi antaa sinulle selkeä näkyvyys siitä, kuinka moni vierailija todella lisää todellista lisäarvoa sivustollesi. Ilman näitä tilastoja voit saada miljoona osumaa päivässä etkä olisi yhtään viisaampi. Joten saadaksesi tarkimmat luvut muuntoprosentteistasi, sinun on hankittava joitain melko kalliita lisäominaisuuksia, eikö niin? No, olemme tarkistaneet 2 näistä paketeista ja yksi niistä on täysin ilmainen, kun taas maksullinen laajennus tarjoaa paljon rahaa! Joten ryhdymme takaa-ajoon ja näytämme sinulle onnellisille bloggaajille pari erittäin sulavaa vaihtoehtoa heti!

Hello Bar –

Tämä ilmainen optimointityökalu on Crazy Egg -organisaation aivolapsi, eikä tässä erittäin hyödyllisessä laajennuksessa ole mitään “hullua”. Itse asiassa, jos valitsisit yhden työkalun, joka tarjoaa bloggaajille hyödyllisimmät vaihtoehdot tulosprosenttiensa seuraamiseen, tämä paha poika olisi kasan kärjessä. Hello Bar tarjoaa tavan auttaa vierailijoita pääsemään verkkosivustollesi ja jopa ehdottaa sopivinta sivua heidän laskeutumisvaatimuksiinsa. Mutta olet myös iloinen nähdessäsi ystävällisen näköiset seurantavaihtoehdot, jotka yhdistyvät suurimpien sosiaalisen median alustoihin hikoilematta. Sosiaalisesta mediasta puheen ollen, Hello Barilla on siisti tapa seurata kaikkia tykkäyksiäsi, pinssejäsi, jakamisiasi ja jopa twiittejäsi on yhdistetty hienosti. Rakastamme myös A/B-testausvaihtoehtoja, joiden avulla käyttäjät voivat selvittää parhaan strategiansa tulosprosentteihin. Voit myös tarvittaessa asettaa sivustollesi rajattoman määrän näitä pahiksia. Hello Barin valtti on kuitenkin se, että voit käyttää kerättyjä tietoja integroidaksesi useisiin sähköpostinhallintaohjelmiin, kuten MailChimpiin ja AWeberiin, lähes saumattomasti. Haluat kuitenkin tarkistaa myös maksullisen version. Hello Bar Pro maksaa vaa’an 4,95 dollaria kuukaudessa, ja tämä on täysin brändämätön, sallii RSS-syötteet ja on SSL-yhteensopiva.

Plussat :

• Err, se on ilmainen!

• Helppokäyttöinen

• Mahdollisuus muokata ulkoasua teeman mukaan

• Sosiaalisen median ystävällinen

• A/B-testaus

Haittoja:

• Maksullinen versio tarjoaa enemmän ja menettää tuotemerkin käynnistykseen.

Joten olemme kokeilleet ilmaista WP-konversioseurantalaajennusta, ja nyt on aika kurkistaa jotain hieman tyylikkäämpää. Kevin Fahey on kehittänyt tulosseurantalaajennuksen, joka näyttää merkitsevän vielä useampia ruutuja, jos se on mahdollista. Tämä pieni peto painaa seitsemän taalaa, mutta lupaa esiintyä kuin miljoona dollaria, tai ainakin niin väitetään. Toisin kuin Hello Barin melko läpinäkyvät seurantaominaisuudet, WP Conversion Tracker käyttää räätälöityä linkkien seurantaa ja peittämistä tapana toimittaa nämä tärkeät tilastot erittäin käyttäjäystävällisellä tavalla. Sen lisäksi, että WP Conversion Trackerilla on mahdollisuudet erottaa lukemattomat saapuvat linkit, se tuottaa kauniita kaavioita saadakseen tulokset kuulumaan tietokoneesi tai kannettavan tietokoneen näytöltä. Voit myös seurata kahta konversioprosenttia samanaikaisesti, ja me kaikki tiedämme, kuinka arvokkaita A/B-testien tulokset voivat olla. Mutta WP Conversion Trackerin crème de la crèmen on oltava melko luja mutta upea linkkien peittämisominaisuus. Tämä antaa WP-käyttäjille mahdollisuuden suojata arvokkaita affiliate-linkkejään niiltä ilkeiltä pieniltä provisiovarkailta, joita me kaikki niin inhoamme! Niin monia ominaisuuksia pienemmillä kustannuksilla kuin kunnollinen lasillinen viiniä! Toimi kuitenkin ripeästi, sillä hinnan huhutaan nelinkertaistuvan häämatkatarjouksen päätyttyä.

Plussat:

• Slick linkin peittämisominaisuudet

• Mahdollisuus suorittaa A/B-testausta muuntokursseilla

• Analysoi maksullisia liikenteen lähteitä

• Mahtavat kaaviotilastovaihtoehdot

• Yksinkertainen WP-laajennuksen asennus

Haittoja:

• Voi olla kallis, kun 7 dollarin tarjous vanhenee

Ilmainen vai maksullinen?

Se on vaikea valinta olla rehellinen, toisaalta Hello Bar tarjoaa niin paljon turhaan, kun taas WP Conversion Trackerilla on kaikki hintansa. Jos mainostat pesukoneen korjausta Torontossa, mikset kokeilisi molempia ja käytä niitä vuorotellen kuukauden ajan ja päätä 30 päivän kuluttua? Ollakseni rehellinen, olemme matkalla kohti WP Conversion Trackeria, mutta ystävät, tehkää ensin jotain tälle nimelle!

Comments are closed.